Pollys blogg

Alla inlägg under augusti 2009

Av Gun Lindgren - 18 augusti 2009 19:13

Dags för lite nytt igen då.

Långt mellan gångerna...men...men

 



Ladda ner kitet här

Av Gun Lindgren - 18 augusti 2009 19:05

I helgen så var jag och min sambo bjudna på bröllop. Det var min systerdotter som gifte sig.

Här nedan får ni ett bildbevis

Mera bilder kan ni se på sambons dagbok (hillman62)

Av Gun Lindgren - 9 augusti 2009 22:56

Har haft fullt upp med semester, bröllop och annat skoj så jag har knappt hunnit med datorn föränn nu. Har gjort ett nytt Kit som jag tänkte dela med mig av. Så här ser det ut.

 Ladda ner här

Av Gun Lindgren - 9 augusti 2009 22:42

I går var vi på ett bröllop.

Vi hade till och med fått äran arr vara värdar.

Det var skoj med rätt jobbigt också.

Har inga bilder som jag kan säta in med vill ni se på lite bilder så kan ni kika in på min sambos blogg. Eller på hans(hillman62) bilddagbok


Ovido - Quiz & Flashcards