Pollys blogg

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Mormor igen

Av Gun Lindgren - 18 oktober 2009 21:51

Idag så blev jag mormor igen.

Åkte på jobbet vid 08.45 När klockan var 11 så ringde gubben och ville att jag skulle komma hem med bilen för att han skulle åka till Umeå och hämta "storebror".

Jag fick ledigt för att åka hem med den för att återkomma och jobba sen.

När jag var utanför mitt jobb igen så ringde telefonen och det var min dotters sambo som ringde. Han meddelade då att det inte behövdes någon hämtning av "storebror". Lillasyster hade redan kommit till världen.

Kommer att åka och titta på det lilla knytet imorgon eller på tisdag.

Längtar så att "snusa" på den lilla tösen.


Återkommer med någon bild på henne när vi varit och hälsat på.


Ha det bra så länge.....


 
 
Elle

Elle

18 oktober 2009 22:10

Åh grattis!! Vad ska hon heta. Det är ju så mysigt med bebisar =)

http://ellec.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Lindgren - 1 augusti 2010 17:55

Ojojoj....nu var det länge sen sist. Förhoppningsvis så blir det lite oftare framöver. Här kommer iaf ett nytt kit till er alla.            Elements Papers  ...

Av Gun Lindgren - 30 mars 2010 13:30

Ojoj, vad tiden går. Jag hinner inte göra någonting. Ligger efter med mina uppladdningar så idag får ni två kit att ladda hem. TaggersizeKit 13     Elements Papers  TaggersizeKit 12     Elements Papers       ...

Av Gun Lindgren - 18 februari 2010 22:34


Här kommer lite nytt till er. Hoppas någon aver får nvändning för dem.      Ladda hem här ...

Av Gun Lindgren - 31 januari 2010 22:59

Dags för ett nytt Kit.        Alpha Element Papers   ...

Av Gun Lindgren - 31 januari 2010 22:41


Så var det dags för ännu en ny månad. Tiden går så fort Storleken är 1024x768. Sparad som en PNG I zipfilen finns både en svensk och en engelsk version    Ladda ner kalendern här ...

Ovido - Quiz & Flashcards