Pollys blogg

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2008

Lite bättre

Av Gun Lindgren - 10 oktober 2008 21:57

För ett tag sen skrev jag om att jag var så trött och slut och hade värk i mina leder mest hela tiden.


Jag var med dottern till en läkare och passade på att prata med henne om mina "krämpor". Jag fick en besökstid hos henne (ska dit den 21 oktober)

samt att jag fick ta några prover.


Efter ca en vecka ringde läkaren och sa att mina B-vitamin värden var väldigt låga. Så nu äter jag B-vitamin tillskott och får mest troligt lov att göra det resten av livet. Å andra sida så är inte det så farligt....det kan jag stå ut med. Men värken i lederna har inte minskat. Kan vara bra en eller ett par dar men sen så kommer den tillbaka med förnyad kraft.


När läkaren ringde så hade hon inte fått svar på alla prover som jag tagit, en del prover kunde ta upp till en månad att få svar på. Så innan jag ska på besöket så borde hon ha fått svar på dem också.


Det är bara att vänta och se vad som händer då.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Lindgren - 1 augusti 2010 17:55

Ojojoj....nu var det länge sen sist. Förhoppningsvis så blir det lite oftare framöver. Här kommer iaf ett nytt kit till er alla.            Elements Papers  ...

Av Gun Lindgren - 30 mars 2010 13:30

Ojoj, vad tiden går. Jag hinner inte göra någonting. Ligger efter med mina uppladdningar så idag får ni två kit att ladda hem. TaggersizeKit 13     Elements Papers  TaggersizeKit 12     Elements Papers       ...

Av Gun Lindgren - 18 februari 2010 22:34


Här kommer lite nytt till er. Hoppas någon aver får nvändning för dem.      Ladda hem här ...

Av Gun Lindgren - 31 januari 2010 22:59

Dags för ett nytt Kit.        Alpha Element Papers   ...

Av Gun Lindgren - 31 januari 2010 22:41


Så var det dags för ännu en ny månad. Tiden går så fort Storleken är 1024x768. Sparad som en PNG I zipfilen finns både en svensk och en engelsk version    Ladda ner kalendern här ...

Ovido - Quiz & Flashcards