Pollys blogg

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Gun Lindgren - 10 januari 2008 20:25

Så hade man gjort bort denna veckas arbetspass.

Ska bli skönt att vara lite ledig. Huvudet värker fortfarande.


Har bokat tid för en synundersökning i morgon.

Har en känsla av att det kan vara min syn som försämrats ytterligare.

Sist jag bytte glasögon var för två år sen och då blev jag varnad för att min syn kunde förändras ganska mycket de närmaste 10 åren. Optikern sa vad detta berodde på men jag kom inte riktigt ihåg vad det var. Minns iaf att han sa att det var främst närseendet som skulle försämras.

På något sätt så hoppas jag att det är det som är problemet så jag slipper fundera mera på varför jag har så ont i huvudet mer eller mindre hela tiden.


Nu ska jag ta en paus och försöka att jaga i säng min yngsta dotter.

Hon har skola i morgon och är väldigt svårväckt på morgonen.


För min del lär det nog inte dröja så länge innan jag kryper till sängs också.

Sov lite oroligt förra natten och steg upp 05.50 i morse.


Sov Gott



Ovido - Quiz & Flashcards