Pollys blogg

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Gun Lindgren - 1 januari 2008 21:40

Tycker det är dags att jag skriver något i denna blogg igen.

Har haft fullt upp sen sist jag skrev. Tiden har inte riktigt räckt till.

Inte orken heller för den delen. Kommer nog att ta tid innan man kommer in i samma banor igen efter dessa helger.


Ända sen julafton och fram tills söndagen 30:e så har det varit ca 10 personer vid middagen. Lördagen så var vi 22 personer. Hade anordnat en släktmiddag där både delar av min och min sambos släkt ingick. Det var mycket trevligt att alla kunde träffas och umgås en stund.


Nyåret firade vi tillsammans med några vänner. Kom hem ca 03.00

Fick vänta på en taxi i drygt 1½ timme. Kom i säng vid 03.30

så man är liksom en aning trött och sliten nu. Men trevligt var det.

Vi fick god mat och efterätt. Drack gott gjorde vi också. Under kvällens gång så genomförde vi en del lekar och tävlingar. Ett par danser hann vi också med.


Vill hälsa och tacka ni som var där för en trevlig och lyckad kväll.


Och till alla andra så önskar jag er en god fortsättning på det nya året.






Av Gun Lindgren - 1 januari 2008 21:37

Det fjärde och sista ser ut så här

Ladda ner här/Download here

Av Gun Lindgren - 1 januari 2008 21:36

Trean ser ut så här.

Ladda ner här/Download here

Av Gun Lindgren - 1 januari 2008 21:27

Har haft detta kit i min adventskalender på min hemsida.

Har tre till som jag kommer att lägga upp här.

Ladda ner här/Download here

Ovido - Quiz & Flashcards