Pollys blogg

Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

Nytt år

Av Gun Lindgren - 1 januari 2008 21:40

Tycker det är dags att jag skriver något i denna blogg igen.

Har haft fullt upp sen sist jag skrev. Tiden har inte riktigt räckt till.

Inte orken heller för den delen. Kommer nog att ta tid innan man kommer in i samma banor igen efter dessa helger.


Ända sen julafton och fram tills söndagen 30:e så har det varit ca 10 personer vid middagen. Lördagen så var vi 22 personer. Hade anordnat en släktmiddag där både delar av min och min sambos släkt ingick. Det var mycket trevligt att alla kunde träffas och umgås en stund.


Nyåret firade vi tillsammans med några vänner. Kom hem ca 03.00

Fick vänta på en taxi i drygt 1½ timme. Kom i säng vid 03.30

så man är liksom en aning trött och sliten nu. Men trevligt var det.

Vi fick god mat och efterätt. Drack gott gjorde vi också. Under kvällens gång så genomförde vi en del lekar och tävlingar. Ett par danser hann vi också med.


Vill hälsa och tacka ni som var där för en trevlig och lyckad kväll.


Och till alla andra så önskar jag er en god fortsättning på det nya året.






 
 
Mona57

Mona57

13 januari 2008 08:05

Tack för en trevlig nyårsfest. Det måste vi göra om någon gång.
Kram

http://mona57.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Lindgren - 1 augusti 2010 17:55

Ojojoj....nu var det länge sen sist. Förhoppningsvis så blir det lite oftare framöver. Här kommer iaf ett nytt kit till er alla.            Elements Papers  ...

Av Gun Lindgren - 30 mars 2010 13:30

Ojoj, vad tiden går. Jag hinner inte göra någonting. Ligger efter med mina uppladdningar så idag får ni två kit att ladda hem. TaggersizeKit 13     Elements Papers  TaggersizeKit 12     Elements Papers       ...

Av Gun Lindgren - 18 februari 2010 22:34


Här kommer lite nytt till er. Hoppas någon aver får nvändning för dem.      Ladda hem här ...

Av Gun Lindgren - 31 januari 2010 22:59

Dags för ett nytt Kit.        Alpha Element Papers   ...

Av Gun Lindgren - 31 januari 2010 22:41


Så var det dags för ännu en ny månad. Tiden går så fort Storleken är 1024x768. Sparad som en PNG I zipfilen finns både en svensk och en engelsk version    Ladda ner kalendern här ...

Ovido - Quiz & Flashcards